FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy konsultuje Pani online?

rozwiń

Jak najbardziej. Po dostarczeniu dokumentów potrzebnych do konsultacji (akceptacja RODO, kwestionariusz, wyniki badań) i umówieniu terminu udzielam konsultacji w postaci rozmowy telefonicznej.

Czy w trakcie konsultacji online możliwe jest wystawienie recepty?

rozwiń

Tak, jeżeli pacjent ma wskazania do wypisania leku możliwe jest wystawienie e-recepty.

Czy wystawia Pani faktury?

rozwiń

Tak

Czy moje dane medyczne są bezpieczne w Pani rękach?

rozwiń

Zwracam szczególną uwagę na bezpieczeństwo danych osobowych i medycznych moich pacjentów- zarówno w przypadku wizyt w gabinecie jak i konsultacji online. Dane są zabezpieczane na kilku poziomach. Więcej o zasadach zgodnie z którymi przetwarzam dane medyczne znajdziecie Państwo tutaj.

Czy prowadzi Pani długoterminowo pacjentów?

rozwiń

Tak, prowadzę pacjentów długoterminowo przez okres 2 miesięcy. Pacjent ma wówczas możliwość nieograniczonego kontaktu i konsultacji.

Jakie badania muszę dostarczyć na wizytę w przypadku konsultacji endokrynologicznej?

rozwiń

Listę Badań pacjent otrzymuje przy zapisywaniu się na konsultację. Jeżeli konsultacja ma dotyczyć hormonów zalecam, aby opisać w skrócie czego dotyczy problem, jakie są dolegliwości i czy aktualnie przyjmuje Pan/Pani hormony. Opisanie problemu pozwoli na dobranie odpowiednich badań, które należy wykonać przed konsultacją.

Jaki jest okres oczekiwania na konsultacje kontrolne?

rozwiń

Niezależnie od czasu oczekiwania na pierwszą wizytę, czas oczekiwania na kolejną wynosi do max.10 dni od zgłoszenia, przesłania badań oraz wniesienia opłaty przez pacjenta.

Czy kwestionariusz ADAM kwalifikuje do terapii zastępczej?

rozwiń

Nie, jest on tylko narzędziem pomocniczym do oceny, czy należy podejrzewać niedobór testosteronu.

Czy zajmuje się Pani leczeniem kobiet?

rozwiń

Konsultuje kobiety i mężczyzn od 16 roku życia.